Partidos del Valencia por Internet
-
- Contactar:
Ja se que es recomana que es fique una mig hora abans i tal, pero jo no heu faig mai, sempre conecte faltant 5 minuts i em va e puta mare, inclus a voltes no tanque ni el emule, ha estat baixant-me l'emule a 60 i el partit anar genial :)ZaosT escribió:
Si se veÃa bastante bien, yo la putada ha sido tener q reiniciar media hora antes del partido y la primera parte la he visto un poco mal , pero la segunda muy bien.
Imagine que sera per la velocitat de conexio.
- ZaosT
:o Que conexión tienes? Yo tengo Ono y aunque lo ponga una hora antes y demás no suele ir bienSieke escribió:
Ja se que es recomana que es fique una mig hora abans i tal, pero jo no heu faig mai, sempre conecte faltant 5 minuts i em va e puta mare, inclus a voltes no tanque ni el emule, ha estat baixant-me l'emule a 60 i el partit anar genial :)
Imagine que sera per la velocitat de conexio.

-
- Contactar:
doncs si te dic la veritat no tinc ni idea, pense que pot ser tinga contractat uns 4 Megues, perque alguna volta he fet un test d'eixos de velocitat de webs i em marcava algo mes de 3 megues. (he fet un ara i 3 llarcs, quasi 4).ZaosT escribió:
:o Que conexión tienes? Yo tengo Ono y aunque lo ponga una hora antes y demás no suele ir bien
Tenim dos ordenadors conectats a casa, amb la empresa tele 2 de comunitel. a la factura fica ipack profesional plana.
Cridades a telefons fixes debades a tota espanya sempre i sense limit a qualsevol, siga quin siga l'empresa que tinga contractada l'altre fixe.
Portem ja un any i mig o dos i la veritat es que cap problema, estem mes que contents :)
- HuNTeR
Pues yo tengo ono a 4 megas (pero creo recordar que solo tiene 300ks de subida) y no va tan bien.Sieke escribió:
doncs si te dic la veritat no tinc ni idea, pense que pot ser tinga contractat uns 4 Megues, perque alguna volta he fet un test d'eixos de velocitat de webs i em marcava algo mes de 3 megues. (he fet un ara i 3 llarcs, quasi 4).
Tenim dos ordenadors conectats a casa, amb la empresa tele 2 de comunitel. a la factura fica ipack profesional plana.
Cridades a telefons fixes debades a tota espanya sempre i sense limit a qualsevol, siga quin siga l'empresa que tinga contractada l'altre fixe.
Portem ja un any i mig o dos i la veritat es que cap problema, estem mes que contents :)
salu2
-
- Contactar:
-
- Contactar:
- HuNTeR
Pues supongo que por que ono es una puta mierda.Sieke escribió:
a les hores?? com pot ser que a vosaltres vos vaja mal vore el partit per internet i a mi no??? :?
perque el meu ordinador tampoc es que siga molt potent precisament...
Aunque tambien tengo que reconocer que tengo muy petado el pc. A ver si cuando formatee se soluciona algo..
Yo me acuerdo de haberte preguntao cosas por msn sobre rojadirecta y eso. Y antes no me iba tan mal. Eso si, a ti siempre te ha ido de puta madre por comentarios tuyos en el foro... asi que eso, seguramente sera por culpa de ono.
salu2
-
- Contactar:
Si, si la culpa deu ser segur de ONO perque Zaost sembla que li passa el mateix que a tu, i imagine que tindra tambe 4 M.HuNTeR escribió:
Pues supongo que por que ono es una puta mierda.
Aunque tambien tengo que reconocer que tengo muy petado el pc. A ver si cuando formatee se soluciona algo..
Yo me acuerdo de haberte preguntao cosas por msn sobre rojadirecta y eso. Y antes no me iba tan mal. Eso si, a ti siempre te ha ido de puta madre por comentarios tuyos en el foro... asi que eso, seguramente sera por culpa de ono.
salu2
A mi com dius m'ha anat perfecte des de sempre, que va ser des de la jornada 2 de la temporada passada, Saragossa 2-2 Valencia 8)
Jo ara el programa que normalment use per als partits es el SopCast per si vols val per a algo. I com dic, el solc ficar quan falten 5 minuts i prove a vore les cadenes, i "normalment" me carrega el buffer i ja no se me para en tot el partit, pot ser algunes al principi pero res de res, va com un tir :D
- HuNTeR
Si, el pringao de Zaost vive a 1 manzana de mi casa, osea.. en la cera de enfrente para que nos entendamosSieke escribió:
Si, si la culpa deu ser segur de ONO perque Zaost sembla que li passa el mateix que a tu, i imagine que tindra tambe 4 M.
A mi com dius m'ha anat perfecte des de sempre, que va ser des de la jornada 2 de la temporada passada, Saragossa 2-2 Valencia 8)
Jo ara el programa que normalment use per als partits es el SopCast per si vols val per a algo. I com dic, el solc ficar quan falten 5 minuts i prove a vore les cadenes, i "normalment" me carrega el buffer i ja no se me para en tot el partit, pot ser algunes al principi pero res de res, va com un tir :D

Creo recordar que tiene la misma conexion que yo, asi que sera ono.
Yo el que suelo usar es el TVwants o algo asi. Este finde probare el sopcast a ver que tal me va ^^
salu2
-
- Contactar:
ahi esta posiblmente el problema :idea:HuNTeR escribió:
Si, el pringao de Zaost vive a 1 manzana de mi casa, osea.. en la cera de enfrente para que nos entendamos.
Creo recordar que tiene la misma conexion que yo, asi que sera ono.
Yo el que suelo usar es el TVwants o algo asi. Este finde probare el sopcast a ver que tal me va ^^
salu2
el Tvants es lo pitjor de lo pitjor... jo nomes vaig aconseguir vore 1 partit per tv-ants, el Lyon vs Reial Madrid de champions de l'any passat xD.
Prova en altres programes, el tvants es el pitjor 8)
A vore el teu vei Zaost quin programa usa.
Tambe te que vore el partit que siga i l'hora al que el fan, per a que vaja pitjor o millor.
- ZaosT
Yo contra el Zaragoza utilizé el SopCast, y creo que si lo hubiera tenido conectado una hora antes del partido, habría ido decente, pero lo tendré que probar de nuevo a ver.Sieke escribió:
ahi esta posiblmente el problema :idea:
el Tvants es lo pitjor de lo pitjor... jo nomes vaig aconseguir vore 1 partit per tv-ants, el Lyon vs Reial Madrid de champions de l'any passat xD.
Prova en altres programes, el tvants es el pitjor 8)
A vore el teu vei Zaost quin programa usa.
Tambe te que vore el partit que siga i l'hora al que el fan, per a que vaja pitjor o millor.
Yo también tengo Ono 4 megas.
-
- Contactar:
Doncs si vares provar amb el SopCast i anava mal.......... malament.... de totes maneres, pot ser jo soc un privilegiat de que em funcione aixina de be i conectant-lo quan comença i no molts minuts abans ni res, ho dic perque fica en la web que hi ha que conectar-ho mig hora abans, tancar el emule etc, si ho diuen ells sera perque aixo sera lo normal, i lo anormal es com me funciona a mi. (per a la meua sort) :)ZaosT escribió:
Yo contra el Zaragoza utilizé el SopCast, y creo que si lo hubiera tenido conectado una hora antes del partido, habrÃa ido decente, pero lo tendré que probar de nuevo a ver.
Yo también tengo Ono 4 megas.
Xe que collons, canvieu Ono per tele 2 comunitel :P
- HuNTeR
- CHEJOV
- Moderador
Para el Mallorca-Valencia.Haim escribió:http://footylive.blogsite.org/
http://footylive.blogsite.org/
- Silvaminator