SuperXé escribió:A vore, segons m'han dit si la culpa haguera sigut meua hagueren mirat si el seguro cubria a tercers, xo com la culpa es seua el seu seguro paga el mal q té la moto (q és del meu amic), i ara a vore si em paguen el meu mal, x lo menos la roba, demà pel matí tinc q anar a Mapfre a vore com qde, xo m'han dit q els de Mapfre son uns cabrons
Pero si l'altra veu que no eres el conductor que apareix al segur no pot posar pegues???
Home no crec xo si fora axina no crec q n'he posara, es veu una bona dona i no li importaria q el seu seguro em pagara, el dia seguent estava en ma casa pa vore com havia qdat en l'ambulatori, i a la vesprà ya estava tocant, em va dir q eixa nit no va dormir pensant en com estaria, etc.
SuperXé escribió:Home no crec xo si fora axina no crec q n'he posara, es veu una bona dona i no li importaria q el seu seguro em pagara, el dia seguent estava en ma casa pa vore com havia qdat en l'ambulatori, i a la vesprà ya estava tocant, em va dir q eixa nit no va dormir pensant en com estaria, etc.
Qué lujazo de semana que tengo...hoy y mañana libres,el miércoles curro todo el día así como el sábado.Y el jueves y viernes sólo por la tarde.Ni me lo creo...A ver si saco ganas para ir al médico o al hospital que me estoy llevando muchas broncas.
Vina ara de Mapfre i m'han dit que m'enviarà n un metge a casa i q possiblement m'indemnizen, lo mal es q m'ha dit q la roba si vullc q me la paguen tinc q tindre el ticket i a saber x on para...
SuperXé escribió:Vina ara de Mapfre i m'han dit que m'enviaràn un metge a casa i q possiblement m'indemnizen, lo mal es q m'ha dit q la roba si vullc q me la paguen tinc q tindre el ticket i a saber x on para...
Joder, que asco de Trafico
4 meses y aun sin carnet, voy con el resguardo para que me hagan uno nuevo y para esa mierda 5 horas de espera
Y encima todo ha sido pq mi direccion estaba mal :x
Hoy me e levantado con un malestar de cuerpo que no se me va ni a la de tres, no tengo ganas de hacer nada, me encuentro fatal, me duele la garganta, el pecho...
Ayer ya me levante un poco asi, pero se me paso durante la mañana y por la tarde me fui a entrenar a mi equipo de nanos que estuve corriendo con ellos y todo eso y por la noche me fui que tenia partido en paterna a las 10 al aire libre y me encontraba bien. LLegue cansado, pero solo me dolia una pierna, pero hoy me he levantado...