:?:_Bárbara_ escribió:
Pues a mi escucharla me pone la niña.
Toni Hernández
-
- Contactar:
-
- Contactar:
Ja esta defenent tot lo del Valencia i la politica de planificacio diguent que i si be Kaka el dia 31 qui es va a quixar de que no haja fet la pretemporada??
I ara esta mofant-se dels jugadors que ha fitxat el Sevilla, ara ens comparem en el Sevilla Toni?? jo pensava que miravem mes cap amunt... :idea:
Ames el Sevilla no te que suplir a cap Ayala ni a cap Baraja ni a cap pessa important, i ames son actualment bi-campions.
I ara esta mofant-se dels jugadors que ha fitxat el Sevilla, ara ens comparem en el Sevilla Toni?? jo pensava que miravem mes cap amunt... :idea:
Ames el Sevilla no te que suplir a cap Ayala ni a cap Baraja ni a cap pessa important, i ames son actualment bi-campions.
-
- Contactar:
El que esta parlant ara per telefon li esta diguent claret tot aço, que sembla que esta embruixat i vamos, que no sap que li han fet, que no es el mateix, i que no sap que li estara donant Soler.
Bravo per tu xaval :!:
Si Toni continua per eixe cami, em sabra greu perque el porte escoltant des de molts anys, pero...... la defensa a ultrança que esta fent, no te cap justificacio, pots estar a favor, en contra, tindre una idea, pero el plan en el que esta i l'actitud que te, no m'agrada gens.
Si Toni continua per eixe cami, em sabra greu perque el porte escoltant des de molts anys, pero...... la defensa a ultrança que esta fent, no te cap justificacio, pots estar a favor, en contra, tindre una idea, pero el plan en el que esta i l'actitud que te, no m'agrada gens.
- _Bárbara_
Si vale...pero en lo de Forlán y Raúl Garcia NO tiene razón, por lo menos para mi.Sieke escribió:El que esta parlant ara per telefon li esta diguent claret tot aço, que sembla que esta embruixat i vamos, que no sap que li han fet, que no es el mateix, i que no sap que li estara donant Soler.
- Edmore
Tiró a Chus Garrido (creo que se llamaba asi)?Carboni_15 escribió:Al colaborador lo mandó a la calle el sr. Hernandez y para mí era el que le daba un buen aire cuando este no estaba haciendo el programa y retransmitía bastante bien los partidos.. pero se ve que no quiere que nadie le moje la barba
Por qué??Por llevarle la contraria?? Donde ha salido esa noticia? Pensaba que se había pirado ékl
-
- Contactar:
Lo que no pot fer Toni es dir que Forlan no es un jugador que valga 20 kilos, be ,aixo heu pot dir i em sembla be inclus que tinga rao, pero perd la rao quan tots els dies esta defenent el traspas d'Arizmendi pel Valencia, o es que Arizmendi si valia 7 kilos???
Despres ha dit, que ell confia aixina en Soler, perque tot lo que li ha dit s'ha cumplit, ah si Toni?? doncs jo encara estic esperant a entendre lo del dia 30 lo entendereis... perque d'aixo no dius res??
I despres, en lo de que es una falta de respecte el dir que el Valencia va a fracasar, que es una falta de respecte per a jugadors com Marchena, Villa; Vicente bla bla bla, pero Toni es que aci NINGU ha negat que el Valencia tinga un gran equip, el problema es que ja teniem un gran equip, i si les coses les feren un poquet be, nomes un poquet be, no tindriem un bon equip, tindriem un equip espectacular.
I tambe et dic una cosa, per supost que en els jugadors que hi ha se pot fer una bona temporada i guanyar inclus al champions ,pero aixo no voldra dir que les coses estiguen ben fetes, perque ara te pregunte jo, l'any del doblet les coses es varen fer be??? NO, i teniem pitjor equip que en la prmera lliga de Benitez, i Benitez,i tu, i jo, i tot el mon estaven fins als collons de la politica del club, perque ningu pot negar que les coses no es feren be, i igualment pots fer les coses be, tindre una plantilla espectacular i la piloteta no vol entrar i xe, mala sort. O tambe com estiguerem a 1 penal de guanyar la champions, en Carew, Sanchez i Diego Alonso de davanters...
Pero es que collons, replica a tot el mon i defen a ultranza absolutament tot, es la primera vegada que els oients de Toni pensen tan distint a d'ell, per algo sera.
I torna, a replicar i a replicar, pense que apagare la radio i a pendre per cul.
Toni, amb tots els respectes, quina decepcio... :(
Despres ha dit, que ell confia aixina en Soler, perque tot lo que li ha dit s'ha cumplit, ah si Toni?? doncs jo encara estic esperant a entendre lo del dia 30 lo entendereis... perque d'aixo no dius res??
I despres, en lo de que es una falta de respecte el dir que el Valencia va a fracasar, que es una falta de respecte per a jugadors com Marchena, Villa; Vicente bla bla bla, pero Toni es que aci NINGU ha negat que el Valencia tinga un gran equip, el problema es que ja teniem un gran equip, i si les coses les feren un poquet be, nomes un poquet be, no tindriem un bon equip, tindriem un equip espectacular.
I tambe et dic una cosa, per supost que en els jugadors que hi ha se pot fer una bona temporada i guanyar inclus al champions ,pero aixo no voldra dir que les coses estiguen ben fetes, perque ara te pregunte jo, l'any del doblet les coses es varen fer be??? NO, i teniem pitjor equip que en la prmera lliga de Benitez, i Benitez,i tu, i jo, i tot el mon estaven fins als collons de la politica del club, perque ningu pot negar que les coses no es feren be, i igualment pots fer les coses be, tindre una plantilla espectacular i la piloteta no vol entrar i xe, mala sort. O tambe com estiguerem a 1 penal de guanyar la champions, en Carew, Sanchez i Diego Alonso de davanters...
Pero es que collons, replica a tot el mon i defen a ultranza absolutament tot, es la primera vegada que els oients de Toni pensen tan distint a d'ell, per algo sera.
I torna, a replicar i a replicar, pense que apagare la radio i a pendre per cul.
Última edición por Sieke el 03 Ago 2007 16:07, editado 2 veces en total.
- Carboni_15
Yo he apagado la radio, para oir un tio predicando como un cura y luego a tres llamando por teléfono y discutiendo con él, pues no me llama demasiado la atención. Toni ha perdido el norte con su defensa a Soler porque parece que le deba 'algo'... Para Toni, Forlán no es uno de los mejores delanteros y Arizmendi es un crack y que le suda la polla quien venga aunque sea el día 31 de agosto y un paquete
- Alfil
-
- Contactar:
Alfil escribió:Los que han llamado hoy al programa, han estado colosales, ... uno de ellos que yo pensaba que era Sieke .... le ha dicho como habia cambiado en poco tiempo, llamandole Solerista en antena ..... 8)

Pero be, deixa a les clares que mooooolts oients de Toni els ha passat com a nosaltres i han notat el canvi tan radical que a pegat, per lo tant, no son imaginacions o males interpretacions d'uns pocs... perque jo al principi quan ho vaig comentar aci, no sabia si la gent tindria la mateixa sensacio que jo.
Per cert, Toni sempre ha presumit de ser abans un aficionat mes i un valencianista, abans que un periodista o que es puga guiar per amiguismes etc, doncs ha dia de hui pense que desgraciadament ja no pot presumir d'aixo, una llastima, aci el que perd mes es el Valencia ,que perd a una persona amb microfon que abans era prou neutral i deia les coses sense pels a la llengua i normalment coincidint prou amb la opinio de la majoria de l'aficio.
- Carboni_15
- Dj_GouKi
Sieke escribió:Lo que no pot fer Toni es dir que Forlan no es un jugador que valga 20 kilos, be ,aixo heu pot dir i em sembla be inclus que tinga rao, pero perd la rao quan tots els dies esta defenent el traspas d'Arizmendi pel Valencia, o es que Arizmendi si valia 7 kilos???
I tambe et dic una cosa, per supost que en els jugadors que hi ha se pot fer una bona temporada i guanyar inclus al champions ,pero aixo no voldra dir que les coses estiguen ben fetes, perque ara te pregunte jo, l'any del doblet les coses es varen fer be??? NO, i teniem pitjor equip que en la prmera lliga de Benitez, i Benitez,i tu, i jo, i tot el mon estaven fins als collons de la politica del club, perque ningu pot negar que les coses no es feren be, i igualment pots fer les coses be, tindre una plantilla espectacular i la piloteta no vol entrar i xe, mala sort.
I torna, a replicar i a replicar, pense que apagare la radio i a pendre de cul.
Totalmente de acuerdo contigo...el promebla de Toni es que le ha dado por cerrar los ojos como ya dije...y él es periodista..tiene que contar las cosas que van bien y mal...no cerrar los ojos y ale..somos los mejores...y luego cuando no tenga solución a rajar.... :idea: :idea:
-
- Contactar:
-
- Contactar:
Per cert, es curios, escoltes els missatges de l'aficio en radio 9 i el 95% es critic amb la forma d'actuar del Valencia i alguns en el comportament dels periodistes, escoltes locos por el futbol i passa exactament el mateix, entres al forum i la inmensa majoria dels forers tambe estem molt critics amb el club, pero els periodistes tot el contrari, es curios........
-
- Contactar:
Quanta rao... i es que Toni no para de dir, que si anem a pegar una hostia ja se la pegarem hi haura temps de criticar, i no es dona compter o no vol entendre que precisament lo que volem evitar es pegar-se eixa hostia ara que encara estem a temps d'arreglar algunes coses, perque altres ja no tenen sol-lucio...Dj_GouKi escribió:
Totalmente de acuerdo contigo...el promebla de Toni es que le ha dado por cerrar los ojos como ya dije...y él es periodista..tiene que contar las cosas que van bien y mal...no cerrar los ojos y ale..somos los mejores...y luego cuando no tenga solución a rajar.... :idea: :idea:
I be, jo no dic que se la anem a pegar segur, com he explicat dalt l'any del doblet les coses estaven fatal fetes i ja veus, aço es futbol... pero lo que no pot Toni es negar i ficar-se a defendre tot amb els ulls tancats i no dir criticant les coses que estan fent malament (que son prou...) collons, si fins i tot jo al escoltant el programa dinant la meua mare que no te molta idea es va donar compter de que abans era un critic i exigia molt (com ha de ser) i en canvi ara es completament tot el contrari.

Pero tranquil, que si aixo passa, rajara de Quique... m'entre que gran part de l'aficio ja no ens girariem cap a Quique, i si cap a Soler, que ara si o si es el maxim responsable de tot el que passe per les decisions que va pendre.
-
- Contactar:
bah, Toni continua igual, em sembla que no el vaig a escoltar per un temps...
Ahi diguent que quin equip de la lliga espanyola te la plantilla que te el Valencia?? no el 11 inicial, si no la plantilla... i diu "y alguno me dira, no es que el atletico a fichado a forlan y a simao" a lo que Toni s'autocontesta "y yo tengo a Villa y a Joaquin, y que??" com que i que?? doncs que tu a Villa i a Joaquin ja els tenies hostiaaaaaaaa
aci ningu nega que el Valencia no tinga una gran plantilla i jugadors moooolt bons, pero hostia, eixos ja estaven, intentar millorar el que ja tens, i millorar tambe lo que s'ha anat, Helguera millora a Ayala?? NOOOOOO, Alexis si millora a Navarro, pero Arizmendi no millora a Regueiro, ames de que encara que aixo es poguera discutir, t'ha costat 7 kilos nano, 7 kilos... :idea: i damunt de l'altre no t'has desfet, i per supost la banqueta(entrenador) tampoc l'has millorat.
Ames en Villa i Joaquin com has dit...... ja els teniem l'any passat i?? i??? i??? caguera de bou, si amb lesions bla bla, pero caguera de bou, no estem fent gens be la planificacio Toni, ho mires com ho mires, i el mig centre ofensiu sense vindre, pero ja tindria que estar aci, per a que siga mes barat i ames podria disputar la previa i adaptar-se rapidament a l'equip.
I be, intenta excusar al Valencia en lo de no haver fitxar a Raul Garcia, diguent que RG es va pujar a la parra i no val lo que ha pagat de traspass l'atletic per ell i tampoc el sou que cobra, be, jo d'este tema ja vaig dir que no estava d'acord, i el perque moltes vegades i els matizos, pero no vaig a parar-me en aixo altra volta, encara que aixo siga aixina... que acas Arizmendi si val el que t'ha costat i et costa en sou??? ho val Toni ,ho val?' tu que no pares de defendre'l?? veritat que no??? i no havera sigut mes llogic gastar-te eixos diners en el mig centre ofensiu que era la teua prioritat, hostia ja??? es que a la fi un se calenta, la puta mare.
No pots defendre al Valencia de no fitxar a un jugador perque no val eixe preu (en Forlan fa uns dies va dir e mateix), no pots excusar al Valencia amb eixe argument, perque en el traspas d'Arizmendi eixa teoria se te'n va abaix.
Xe Toni, ves a mamar, qui et veu i que t'ha vist, quina decepcio.
PD: PAIS VALENCIA!
Ahi diguent que quin equip de la lliga espanyola te la plantilla que te el Valencia?? no el 11 inicial, si no la plantilla... i diu "y alguno me dira, no es que el atletico a fichado a forlan y a simao" a lo que Toni s'autocontesta "y yo tengo a Villa y a Joaquin, y que??" com que i que?? doncs que tu a Villa i a Joaquin ja els tenies hostiaaaaaaaa

aci ningu nega que el Valencia no tinga una gran plantilla i jugadors moooolt bons, pero hostia, eixos ja estaven, intentar millorar el que ja tens, i millorar tambe lo que s'ha anat, Helguera millora a Ayala?? NOOOOOO, Alexis si millora a Navarro, pero Arizmendi no millora a Regueiro, ames de que encara que aixo es poguera discutir, t'ha costat 7 kilos nano, 7 kilos... :idea: i damunt de l'altre no t'has desfet, i per supost la banqueta(entrenador) tampoc l'has millorat.
Ames en Villa i Joaquin com has dit...... ja els teniem l'any passat i?? i??? i??? caguera de bou, si amb lesions bla bla, pero caguera de bou, no estem fent gens be la planificacio Toni, ho mires com ho mires, i el mig centre ofensiu sense vindre, pero ja tindria que estar aci, per a que siga mes barat i ames podria disputar la previa i adaptar-se rapidament a l'equip.
I be, intenta excusar al Valencia en lo de no haver fitxar a Raul Garcia, diguent que RG es va pujar a la parra i no val lo que ha pagat de traspass l'atletic per ell i tampoc el sou que cobra, be, jo d'este tema ja vaig dir que no estava d'acord, i el perque moltes vegades i els matizos, pero no vaig a parar-me en aixo altra volta, encara que aixo siga aixina... que acas Arizmendi si val el que t'ha costat i et costa en sou??? ho val Toni ,ho val?' tu que no pares de defendre'l?? veritat que no??? i no havera sigut mes llogic gastar-te eixos diners en el mig centre ofensiu que era la teua prioritat, hostia ja??? es que a la fi un se calenta, la puta mare.
No pots defendre al Valencia de no fitxar a un jugador perque no val eixe preu (en Forlan fa uns dies va dir e mateix), no pots excusar al Valencia amb eixe argument, perque en el traspas d'Arizmendi eixa teoria se te'n va abaix.
Xe Toni, ves a mamar, qui et veu i que t'ha vist, quina decepcio.
PD: PAIS VALENCIA!
Última edición por Sieke el 06 Ago 2007 15:00, editado 1 vez en total.
-
- Contactar:
Ja veus, jo ja passe, es l'ultim dia que l'escolte durant un temps................. lo unic que m'agradara escoltar es quan obri telefons com la gent li recrimina el canvi que ha pegat Toni i per a escoltar com els oients diuen les coses clares i com son, tant lo bo com lo dolent, i no com ell, que sembla estar en el pais de las maravillas.Carboni_15 escribió:T.H aburre hasta los muertos