El Post de las Dudas Informáticas
-
Re: El Post de las Dudas Informáticas
no crec, he estat mirant en suport tècnic de microsoft i he trobat 4 causes que podrien provocar l'error, i cap d'elles es soluciona eliminant cap arxiu temporal... en una parlava de restaurar el registre... no se, de moment va be la cosa, des de ahir per la vesprada funciona tot be, excepte l'explorador, carrega molt lent, i les pagines també.. però funciona.. de moment.
- SUPERCHE
una regunta os funciona el Windows live por el con el Explorer7?
con el FIREFOX si que me va :-k
PD:me sale esto:
The Windows Live Network is unavailable from this site for one of the following reasons:
This site may be experiencing a problem
The site may not be a member of the Windows Live Network
You can:
You can sign in or sign up at other sites on the Windows Live Network, or try again later at this site.
.confundido
con el FIREFOX si que me va :-k
PD:me sale esto:
The Windows Live Network is unavailable from this site for one of the following reasons:
This site may be experiencing a problem
The site may not be a member of the Windows Live Network
You can:
You can sign in or sign up at other sites on the Windows Live Network, or try again later at this site.
.confundido
-
la cosa continua igual... algú que sàpiga... en cas d'eliminar els arxius estos..Desmemoriats escribió:no crec, he estat mirant en suport tècnic de microsoft i he trobat 4 causes que podrien provocar l'error, i cap d'elles es soluciona eliminant cap arxiu temporal... en una parlava de restaurar el registre... no se, de moment va be la cosa, des de ahir per la vesprada funciona tot be, excepte l'explorador, carrega molt lent, i les pagines també.. però funciona.. de moment.
passa algo? o dona igual?? es l'únic que me queda per fer.. he restaurat sistema, he fet format.. he recuperat el PC al model inicial de fabrica.. i l'error continua... :(C:\DOCUME~1\Desme\CONFIG~1\Temp\WERab3a.dir00\Mini032009-31.dmp
C:\DOCUME~1\Desme\CONFIG~1\Temp\WERab3a.dir00\sysdata.xml
- Joseriver
Abans de borrar-los, fica'ls a una partició o a un cd per si de cas. Si no funciona i l'error és fatal, pots entrar en "Modo a prueba de fallos" i tornar a posar-los.Desmemoriats escribió: la cosa continua igual... algú que sàpiga... en cas d'eliminar els arxius estos.. passa algo? o dona igual?? es l'únic que me queda per fer.. he restaurat sistema, he fet format.. he recuperat el PC al model inicial de fabrica.. i l'error continua... :(
-
el mini el trobe.. pero el sysdata no , la ruta que diuen que deuria d'estar no està... de fet, tota la vesrpá batallant amb el PC.. ara funciona tot OK.. vorem si dema o d'aci una estona falla.. o passa com abans.. que des de el dimarts funcionava.. i el divendres per la vesprá fallà i fins fa 2 hores.. no anava... per si aun cas ja he enviat un mail al SAT de Dell... jo ja no se més que fer...Joseriver escribió: Abans de borrar-los, fica'ls a una partició o a un cd per si de cas. Si no funciona i l'error és fatal, pots entrar en "Modo a prueba de fallos" i tornar a posar-los.
-
parlant d'unitats virtuals de CD i DVD que me diue d'este: Virtual CloneDrive 5.4.2.5 , es software lliure.. per tant gratis sense evaluació ni polles... algu el coneix?? sugerencies...
- Joseriver
Jo gastava l'Alcohol i el Daemon Tools, si estàs parlant de crear lectors virtuals. A la meua època eren dels més reconeguts 

- Freestyler
Yo recomiendo el Alcohol.Joseriver escribió:Jo gastava l'Alcohol i el Daemon Tools, si estàs parlant de crear lectors virtuals. A la meua època eren dels més reconeguts
-
el alcohol es cacota grandeFreestyler escribió: Yo recomiendo el Alcohol.
- sento
Jo gaste el Daemon i el PowerISO. Éste últim perque pots montar imatges "rares" com .daaDesmemoriats escribió: el alcohol es cacota grande
-
bua, m'he instalat el daemon i no me llig una imatge..( que si que ho feia Alcohol) provare amb el power...sento escribió: Jo gaste el Daemon i el PowerISO. Éste últim perque pots montar imatges "rares" com .daa
-
Alcohol 120% rules!
- osnacla
- Moderador
El alchohol es que creaba unas imagenes que solo se podían leer con él mismo (por lo menos en su momento), me suena que eran .mcf o algo así.Desmemoriats escribió:
bua, m'he instalat el daemon i no me llig una imatge..( que si que ho feia Alcohol) provare amb el power...
-
.mdf, y también lleva otro archivo, es algo así como el .bin y .cueosnacla escribió: El alchohol es que creaba unas imagenes que solo se podían leer con él mismo (por lo menos en su momento), me suena que eran .mcf o algo así.
- sento
Creo que son .mdf y .mds, pero el daemon también las lee.osnacla escribió: El alchohol es que creaba unas imagenes que solo se podían leer con él mismo (por lo menos en su momento), me suena que eran .mcf o algo así.
-
Bueno, a ver si me podéis ayudar con esto...
Cada cierto tiempo (horas) se me jode el catálogo winsock y no puedo navegar por Internet, y ya no sé que hacer. Pruebo con el comando netsh winsock reset y al rato sigue pasando, el winsockfix tampoco...
Cada cierto tiempo (horas) se me jode el catálogo winsock y no puedo navegar por Internet, y ya no sé que hacer. Pruebo con el comando netsh winsock reset y al rato sigue pasando, el winsockfix tampoco...
-
que es fa per a evitar que te ixca lo de "lincencia caducada" quan desinstal·les un programa que tenies fa dècades caducat (els famosos 30 dies) que el borrares en el seu dia i el tornes a instal·lar 40 anys després ??.
- Don Sero
Ya está mi Imac 24" en el almacén de UPS en Manises. El lunes lo tendré en casa icon_ojitos
- sindelar
- Moderador
Fica astalavista en Google i busca-li un serial o crack...Desmemoriats escribió:que es fa per a evitar que te ixca lo de "lincencia caducada" quan desinstal·les un programa que tenies fa dècades caducat (els famosos 30 dies) que el borrares en el seu dia i el tornes a instal·lar 40 anys després ??.
- Don Sero
A ver si alguien me puede echar una mano...
Como mañana me llega el imac, voy a ceder este pc, formateándolo de paso para dejarlo limpio. Es un compaq, y tiene una partición de recuperación que se supone que la activas y te deja el pc como al principio.
La web de hp pone que pulsando f10 al arrancar el ordenador debería empezar el proceso, pero no lo hace. He encontrado los archivos para crear discos de recuperación y para iniciar el proceso de recuperación directamente, pero son todo accesos directos a archivos que no existen .confundido
Ya no se que fer.
Como mañana me llega el imac, voy a ceder este pc, formateándolo de paso para dejarlo limpio. Es un compaq, y tiene una partición de recuperación que se supone que la activas y te deja el pc como al principio.
La web de hp pone que pulsando f10 al arrancar el ordenador debería empezar el proceso, pero no lo hace. He encontrado los archivos para crear discos de recuperación y para iniciar el proceso de recuperación directamente, pero son todo accesos directos a archivos que no existen .confundido
Ya no se que fer.