A Dexter se le ha acabado el chollo de que se quedara Rita con los niños mientras el iba a sus cacerias nocturnas. Veremos como se las arregla para seguir con su hobbie. Y a ver el bebe, ¿tendrá ansia asesina de pequeño? ¿Tendrá que entrenarlo Dexter? :D
Ganas de ver como continuará la historia
Bueno, eso ya va a gustos. Una variante mas del cine de zombis, original, y corta, como casi todas las series britanicas.Aburre porque igual le falta algo de sexo :?:
Vaja i a quina hora la fan? Jo pensava que no s'atrevirien a emetre-la.
Dead set és una mescla de Big Brother i 28 Weeks Later amb un missatge que és l'ultim fotograma en sí, que està molt bé però com diríem d'un edifici no té uns "bons acabats".
Mario Alberto aleshores m'animaré a vore estos 3 capítols.
rourevalencià escribió:Vaja i a quina hora la fan? Jo pensava que no s'atrevirien a emetre-la.
Dead set és una mescla de Big Brother i 28 Weeks Later amb un missatge que és l'ultim fotograma en sí, que està molt bé però com diríem d'un edifici no té uns "bons acabats".
Mario Alberto aleshores m'animaré a vore estos 3 capítols.
3? Van a fer capítols dobles?
A mi no em va desagradar... aixó sí, ja vorem la versió en castellà
Amb els 3 em referia a la de Paradox. Que són 5 com Dead set però encara no han emés els 2 últims.
A mi la putada que em passà amb Dead set és que me'ls baixí i vaig fer un dvd VOS però els subtítols de l'últim no anaven.. i parlen amb accent eixe cockney que no s'entén res :idea:
Mario Alberto, ja he vist Paradox sencera (els 5, no hi ha previsió de més no?) i m'ha encantat.
El final està bé perquè perfectament poden continuar o es queda tancada així (amb imaginació). Un producte ben elaborat, superior a fforward i a la mitjana.
Ara he començat Carnivàle, pel que llig per ahí promet molt, tot i que està inacabada. Per si algú s'interessa crec que la fan al canal buzz i en l'spoiler per on la veig jo.
rourevalencià escribió:Mario Alberto, ja he vist Paradox sencera (els 5, no hi ha previsió de més no?) i m'ha encantat.
El final està bé perquè perfectament poden continuar o es queda tancada així (amb imaginació). Un producte ben elaborat, superior a fforward i a la mitjana.
rourevalencià escribió:
Ara he començat Carnivàle, pel que llig per ahí promet molt, tot i que està inacabada. Per si algú s'interessa crec que la fan al canal buzz i en l'spoiler per on la veig jo.
Vaig vore la primera temporada: Interessant però una miqueta lenta. I quan em vaig assabentar de que quedava inconclusa, em va donar ràbia i ja no vaig continuar amb la segona.
Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
SINOPSIS: Narra las investigaciones de un detective en una misteriosa habitación de un hotel, que aparentemente es un portal a una dimensión o universo paralelo.
Merece MUCHO la pena. De verdad.
Everybody knows that the boat is leaking
Everybody knows that the captain lied
Leonard Cohen
...
La NOSTALGIA es la única distracción para quien no cree en el futuro. Jep Gambardella
Mario Alberto escribió:Quiero recomendaros una miniserie de sólo 3 capítulos (o 6, depende de cómo los bajes): THE LOST ROOM http://www.imdb.com/title/tt0830361/
SINOPSIS: Narra las investigaciones de un detective en una misteriosa habitación de un hotel, que aparentemente es un portal a una dimensión o universo paralelo.