El hilo del gran David Villa, el mejor delantero del mundo.
- ChErmantraut
Re: Villa se'n vol anar... o no RENOVADO HASTA 2014
Pues pera mi Villa si es un crack i este serà l'any que ho demostrarà icon_tititi
- CHEJOV
- Moderador
Villa es actualmente un crack..jugador referencia...un fenómeno..el mas guapo...el que mas grande la tiene.Y lo mejor es que lo disfrutamos en Valencia.
-
Si sigue asi... alabar2. alabar2. alabar2.Dr_Meskalito escribió:Pues pera mi Villa si es un crack i este serà l'any que ho demostrarà icon_tititi
-
Para mí ya lo demostró la primera temporada. Cuando Drogba haga un caño como el de Villa a Alves me avisáis.Dr_Meskalito escribió:Pues pera mi Villa si es un crack i este serà l'any que ho demostrarà icon_tititi
- Eugeni
Si me compares a Villa en el parell de bones temporades de Drogba, te vaig a donar la raó. Però es que Drogba en forma es el millor delanter del món, sobradíssim, ademés. Però Rooney? Villa li pega, no mil, sino un mil·lió de patades a Rooney. Sols que un juga en el Manchester i és anglés, i altre en el València i es espanyol.Desmemoriats escribió: Gilipollez o no, no esta a la altura... i si està, en el VCF no ho ha demostrat.. i ami lo que faça en a selecció me la bufa de canto.
- Scofield
Para mí Villa le da varias vueltas a Rooney,aunque nunca me ha gustado demasiado Wayne,pero bueno,esto acaba de empezar y está claro quién es el que tira del carro en el VCF,sólo pensar dónde estaríamos sin él...acojona.
-
cyber escribió: Pues nada, quitemos también lo hecho en la selección a Pelé y Maradona.
es que ha fet taaaaaaaaaaaaaaaaant en la selecció.... que Pelé y Maradona son mindundis al seu costat.
-
Desmemoriats escribió:
es que ha fet taaaaaaaaaaaaaaaaant en la selecció.... que Pelé y Maradona son mindundis al seu costat.
Ho sé, però tampoc llevem el que ha fet a la selecció. Si porta una mitjana de 0,5 gols per partit i ha sigut màxim golejador d'una Eurocopa que ha guanyat Espanya és de justícia reconeixer-lo i tindre-lo en conte a l'hora de valorar a un jugador.
Però clar, no ho tingam en conte, no siga que ja ens distorsione l'argument. Es veu que estar en els 20 gols per temporada tampoc val.
Ací se li posa la creu a algú i ja l'ha cagat.
- Eugeni
I tenint en compte que Espanya no es que vaja sobrada de títols.cyber escribió:
Ho sé, però tampoc llevem el que ha fet a la selecció. Si porta una mitjana de 0,5 gols per partit i ha sigut màxim golejador d'una Eurocopa que ha guanyat Espanya és de justícia reconeixer-lo i tindre-lo en conte a l'hora de valorar a un jugador.
Però clar, no ho tingam en conte, no siga que ja ens distorsione l'argument. Es veu que estar en els 20 gols per temporada tampoc val.
-
cyber escribió:
No confundiu, que jo diga que no esta a l'altura de X o de Y, no vol dir que Villa siga una puta merda, un desgraciat..etc, ni l'he possat cap creu. Villa es un grandiós jugador, però jo el veig un escaló per baix de certs jugadors, el millor d'Espanya sense dubte, entre els 5 o 6 millors del mon, si, però te a més gent per davant d'ell... i no mos enganyem, igual el VCF li esta perjudicant en eixe aspecte, i no perquè siga el VCF, sinó per ESTE VCF. I no vos feu palles mentals, la Selecció no es un varem objectiu per a valorar a un jugador, perquè per exemple, que fem amb la Euro de Cristiano Ronaldo??...son torneigs de 6 partits.. les fases de classificació son una puta mentira, amb rivals com Armenia, Bosnia, Andorra..etc allò es d'un ridícul espantós. Passa que ací si no estat tot el dia dient que es deu, el millor del mon...etc ja eres un anti Villa.. pues senyors, no, Villa a dia de hui no esta en el numero 1º, esta en zona champions.
- Reycob@
Para mi Villa, a dia de hoy, por calidad y por estado de forma es el mejor delantero que hay.Desmemoriats escribió:No confundiu, que jo diga que no esta a l'altura de X o de Y, no vol dir que Villa siga una puta merda, un desgraciat..etc, ni l'he possat cap creu. Villa es un grandiós jugador, però jo el veig un escaló per baix de certs jugadors, el millor d'Espanya sense dubte, entre els 5 o 6 millors del mon, si, però te a més gent per davant d'ell... i no mos enganyem, igual el VCF li esta perjudicant en eixe aspecte, i no perquè siga el VCF, sinó per ESTE VCF. I no vos feu palles mentals, la Selecció no es un varem objectiu per a valorar a un jugador, perquè per exemple, que fem amb la Euro de Cristiano Ronaldo??...son torneigs de 6 partits.. les fases de classificació son una puta mentira, amb rivals com Armenia, Bosnia, Andorra..etc allò es d'un ridícul espantós. Passa que ací si no estat tot el dia dient que es deu, el millor del mon...etc ja eres un anti Villa.. pues senyors, no, Villa a dia de hui no esta en el numero 1º, esta en zona champions.
Y comparar a Rooney con Villa me parece simplemente bizarro, Rooney no ha marcado ni de lejos los goles que ha marcado Villa ni ha hecho todo lo que el asturiano, sólo fichar por el Man.United. Y si la selección nacional no cuenta, apaga y vámonos. Son partidos internacionales, con la responsabilidad que conlleva representar a un país y enfrentándote a los mejores jugadores del mundo. A ver si ahora tu opinión va a ser palabra de santo.
El problema es que para muchos de aquí cualquier cosa de fuera siempre es mejor. A dia de hoy y desde hace unos cuantos meses nadie, ningún delantero está trabajando tanto para el equipo, aportando tanto y marcando tantos goles como Villa.
- Reycob@
Que triste, para intentar que te salga la ironía tienes que compararlo con los 2 mejores jugadores de la historia.Desmemoriats escribió:
Te guste o no, lo que ha conseguido Villa y lo que está consiguiendo tanto en su club como en la selección está al alcance de muy pocos.
Si lo miramos desde el punto de vista de que gracias en gran parte a Villa España ha conseguido su 1er título -el anterior fue en la época del cretácico- nos damos cuenta de una parte de lo que ha conseguido este señor.Eugeni escribió:I tenint en compte que Espanya no es que vaja sobrada de títols.
-
Reycob@ escribió: Para mi Villa, a dia de hoy, por calidad y por estado de forma es el mejor delantero que hay.
Y comparar a Rooney con Villa me parece simplemente bizarro, Rooney no ha marcado ni de lejos los goles que ha marcado Villa ni ha hecho todo lo que el asturiano, sólo fichar por el Man.United. Y si la selección nacional no cuenta, apaga y vámonos. Son partidos internacionales, con la responsabilidad que conlleva representar a un país y enfrentándote a los mejores jugadores del mundo. A ver si ahora tu opinión va a ser palabra de santo.
El problema es que para muchos de aquí cualquier cosa de fuera siempre es mejor. A dia de hoy y desde hace unos cuantos meses nadie, ningún delantero está trabajando tanto para el equipo, aportando tanto y marcando tantos goles como Villa.
1- gualá ! #-o . 77 gols en tres temporades en el United, esta es la quarta.
2º- Els que la han pujat a categoria de sant son altres, jo porte tota la vida dient lo mateix.
3º- si.. .com krijaxarte de Armenia, per exemple.... o Pepin de Andorra, però be, es la meua opinió, el concepte que tinc jo del futbol de seleccions es el mateix que tinc de la lliga de Etiopia... però es la meua opinió.
- Supermario
Datos de Wikipedia
Villa 70/130
Rooney 77/172
icon_burla
Villa 70/130
Rooney 77/172
icon_burla
- Reycob@
1º- Me encantaría saber como sumas tu, he mirado sus estadísticas y en esas 3 temporadas ha marcado: 16, 14 y 12 goles en Liga, y luego unos cuantos repartidos en varias competiciones. Me salen BASTANTES menos de 77. Apenas llega a 60.Desmemoriats escribió:
1- gualá ! #-o . 77 gols en tres temporades en el United, esta es la quarta.
2º- Els que la han pujat a categoria de sant son altres, jo porte tota la vida dient lo mateix.
3º- si.. .com krijaxarte de Armenia, per exemple.... o Pepin de Andorra, però be, es la meua opinió, el concepte que tinc jo del futbol de seleccions es el mateix que tinc de la lliga de Etiopia... però es la meua opinió.

Y con Inglaterra y con los mismos partidos que Villa -38- 12 goles.
3º- En la Eurocopa se jugó contra Suecia, Grecia, Rusia (x2), Italia y Alemania. Y en fase de clasificación no jugamos contra Andorra. Pero bueno, como has dicho, es tu opinión.
- Reycob@
Mejor aún esta estadística,Supermario escribió:Datos de Wikipedia
Villa 70/130
Rooney 77/172
icon_burla
En Liga:
Villa 173 partidos 90 goles
Rooney 190 partidos 59 goles
En 1ª división:
Villa 227 partidos 110 goles
Rooney 241 partidos 94 goles
--------------------------------
Selección:
Villa 38 partidos 21 goles
Rooney 38 partidos 12 goles
- Eugeni
Però que sí, que Rooney és millor que VillaReycob@ escribió: Mejor aún esta estadística,
En Liga:
Villa 173 partidos 90 goles
Rooney 190 partidos 59 goles
En 1ª división:
Villa 227 partidos 110 goles
Rooney 241 partidos 94 goles
--------------------------------
Selección:
Villa 38 partidos 21 goles
Rooney 38 partidos 12 goles

Lo millor que té Rooney és que ha explotat(o l'han descobert) molt més abans que Villa, i te 23 anys, i pot fer moltíssim en el món del futbol encara. No vaig a dir que Villa té més futur que Rooney perque mentiria, ja que son 26 anys contra 23. Però a dia de hui, i com ja he dit, Villa li pega un mil·lio de patades al bad boy anglés.
Última edición por Eugeni el 16 Sep 2008 14:19, editado 1 vez en total.
-
Pero Villa no está en el Manchester.
-
Ni Rooney en el Valencia. :)cyber escribió:Pero Villa no está en el Manchester.
- Drakul
- Moderador
Yo no cambio a roonney por villa ni borracho. En cuanto a nada, ni a calidad, ni a personalidad, ni a nada.