Drakul escribió: También lo era

No sigues canalla que va ser molt ''forçat'' i es va comentar prou.
Drakul escribió: También lo era
És que no entenc la moda de l'escut. La majoria de jugadors seran futboleros i tindran un equip favorit. M'agradaria que un jugador d'estos diguera en la roda de premsa: "mira, yo no he sido nunca madridista/valencianista..., más bien al contrario, pero lo que sí soy es un profesional, así que mi trabajo no es besarme el escudo sino jugar a futbol para este equipo, y es lo que voy a hacer"Mario Alberto escribió:
Pues mira, con dos cojones, ya me cae otra vez bien el chaval.
El any que li vaem donar el trofeu a Banega com a millor juaor del Valencia, KP, que coneix a la familia, dia que Albiol era madridista, Bárbara li diu que no ho podia creure i un treballador del Valencia que pasaba per el costat diu "¿ahora te enteras?".rourevalencià escribió:![]()
No sigues canalla que va ser molt ''forçat'' i es va comentar prou.
Todo eso es cierto. Soy amigo de su primo Estefano Albiol, hijo del que era secretario técnico del VCF hasta la llegada de Lolo. Todos en la familia son madridistas, Raúl, Miguel, José Luis (el que era Secretario técnico) TODOS. Para más señas, José Luis, el tío de Albiol vive en Pedralba, donde tengo buenos amigos.Drakul escribió: El any que li vaem donar el trofeu a Banega com a millor juaor del Valencia, KP, que coneix a la familia, dia que Albiol era madridista, Bárbara li diu que no ho podia creure i un treballador del Valencia que pasaba per el costat diu "¿ahora te enteras?".
Ya se las apañarán con el dinero de todos los Españoles.Este Pais es una risa.....me lo creo todo.osnacla escribió:A mí me parece bien, más dura será la caida, porque antes o después cobrarán 100 kilos menos que los de ahora y entonces a ver que cojones hacen.
Kiko Femenía: "El Barça m'ha enfonsat anímicament"
Kiko Femenía ja ha signat amb el Madrid Castilla per les dues temporades vinents. L’exblaugrana va rescindir el contracte amb el Barça aquest dilluns i dos dies més tard ja ha passat les proves mèdiques i ha signat el contracte amb el filial dels blancs.
Tal com ha explicat a www.latdp.cat, amb aquest canvi Kiko Femenía vol tornar a ser el d’abans: “El meu objectiu és tornar a ser el Kiko que era abans, abans d’anar al Barça. Aquests dos últims anys el Barça m’ha enfonsat anímicament. Em van enfonsar la moral perquè venia de jugar-ho tot a l’Hércules i em va canviar tot”.
El Barça li va comunicar que no comptaria amb ell abans de la pretemporada, però tot i així el van cridar per anar amb el primer equip: “Abans de l’arribada de Tata Martino el meu representant ja em va dir que el Barça no em volia. M’ho van dir abans de fer la pretemporada i després em van avisar perquè anés a fer la pretemporada amb ells. Jo sabia que no em quedaria. Em va costar molt motivar-me, perquè tant era fer-ho bé com malament, però jo ho vaig intentar fer bé per ajudar l’equip”.
Tot i el canvi d’entrenador, Femenía no va tenir més possibilitats de quedar-se: “Jo sabia que no podia canviar-ho, perquè el Barça no em volia”.
Amb el nou tècnic blaugrana només va coincidir un dia: “Només li vaig donar la mà un moment però no he ni parlat amb ell. Pel que sembla és una persona amb les coses molt clares”.
Però el malestar de Kiko Femenía va començar molt abans de saber la decisió del club, quasi podríem dir que va començar fa dos anys: “Jo vaig arribar amb molta il·lusió i tant de bo no m’hagués fet tanta il·lusió venir al Barça, perquè el segon dia la decepció va ser molt gran. De portes a fora ho veia diferent que de portes endins”. “La queixa no és amb Eusebio, és amb el club. En tres anys que he estat allà, no m’ha trucat ni Zubi ni ningú, no m’han preguntat si estava bé. Pagant el que han pagat per mi. En teoria anava a ser un jugador important pel Barça. I cap dia s’han preocupat per mi”.
L’any passat el jugador ja havia de pujar al primer equip, però va entendre la decisió del Barça i es va rebaixar la fitxa: “L’any passat ho vaig entendre, perquè em van dir que necessitava un any d’adaptació i no em va importar. No em va importar ni rebaixar-me la fitxa ni res. Però llavors vaig començar jugant bastant al filial i després ja van comptar molt poc amb mi. L’any passat jo havia de jugar al primer equip, i no em van cridar ni per jugar un partit de Copa del rei, ni tampoc em van fer anar a entrenaments del primer equip”.
Un cop va començar a buscar noves opcions, el d’Alacant va rebre tres ofertes: “Tenia dues propostes més i una d’elles era de primera divisió, però m’he decidit per aquest club per la confiança que m’han demostrat”. “Jo no m’he sentit estimat pel Barça. Jo necessito estima per funcionar. El Madrid ho està fent molt bé. Tot el dia m’acompanyen i estan amb mi. Alberto Toril m’ha insistit molt, em va trucar ell personalment, cosa que el Barça no va fer. Em dóna més llibertat i més confiança”.
A més Kiko Femenía és madridista des que era petit i reconeix que la il·lusió que sent ara és diferent: “Jo sempre he sigut del Madrid, sempre he respectat el Barça, però des de petit jo i la meva família hem sigut del Madrid. Ara la veritat és que ho veig diferent, el meu pare també, tota la vida veient partits del Madrid, veient el Bernabéu, doncs ara ho visc d’una altra manera”.