Real Madrid

Comentarios de los demás equipos, ligas y competiciones
rourevalencià

Re: Real Madrid 12/13

Mensaje por rourevalencià »

Drakul escribió: También lo era
:lol:

No sigues canalla que va ser molt ''forçat'' i es va comentar prou.
Eduardo La Ley
Moderador

Mensaje por Eduardo La Ley »

Mario Alberto escribió:
Pues mira, con dos cojones, ya me cae otra vez bien el chaval.
És que no entenc la moda de l'escut. La majoria de jugadors seran futboleros i tindran un equip favorit. M'agradaria que un jugador d'estos diguera en la roda de premsa: "mira, yo no he sido nunca madridista/valencianista..., más bien al contrario, pero lo que sí soy es un profesional, así que mi trabajo no es besarme el escudo sino jugar a futbol para este equipo, y es lo que voy a hacer"
Drakul
Moderador

Mensaje por Drakul »

rourevalencià escribió: :lol:

No sigues canalla que va ser molt ''forçat'' i es va comentar prou.
El any que li vaem donar el trofeu a Banega com a millor juaor del Valencia, KP, que coneix a la familia, dia que Albiol era madridista, Bárbara li diu que no ho podia creure i un treballador del Valencia que pasaba per el costat diu "¿ahora te enteras?".
rourevalencià

El número 23 :lol:

Imagen
KP_CaeSaR
Moderador

Real Madrid 12/13

Mensaje por KP_CaeSaR »

Drakul escribió: El any que li vaem donar el trofeu a Banega com a millor juaor del Valencia, KP, que coneix a la familia, dia que Albiol era madridista, Bárbara li diu que no ho podia creure i un treballador del Valencia que pasaba per el costat diu "¿ahora te enteras?".
Todo eso es cierto. Soy amigo de su primo Estefano Albiol, hijo del que era secretario técnico del VCF hasta la llegada de Lolo. Todos en la familia son madridistas, Raúl, Miguel, José Luis (el que era Secretario técnico) TODOS. Para más señas, José Luis, el tío de Albiol vive en Pedralba, donde tengo buenos amigos.

Saludos.
Gartenzwerg

Mensaje por Gartenzwerg »

Bale 145 kilos icon_tititi icon_tititi icon_tititi
Eduardo La Ley
Moderador

Mensaje por Eduardo La Ley »

Açò ha arribat a uns nivells totalment penosos. Que un club estiga plantejant-se fitxar a un tipo per 140 (o per 90, dóna igual) i la resta de 18 equips hagen venut a les seues estreles i estiguen fitxant a tipos gratis, és molt trist. Al costat del Madrid i Barça som equips de vàries divisions per baix, perquè a l'igual que el València pot fitxar a jugadors per 4 kilos, el Oviedo no pot, i per això hi ha ixa diferència.

A mi em pareix absolutament lamentable que una "competició" no faça gal·la del seu nom i perda tot el sentit en el moment en que no hi ha competència.
The Penis attack

Mensaje por The Penis attack »

Si esto se lo hubieran ganado ellos con esfuerzo y tesón, me jodería, pero poco podría quejarme. Pero no, esto es obra y gracia de un pacto mafioso que se estableció en 2006 por el cual a estos dos se les regaló por que si 140 millones, (que nunca hablamos de la U televisiva, pero también la tienen, y son más de 160 kilos los que se llevan, el VCF con las dos cosas llega a 50) que les ha permitido iniciar esa rueda viciosa de más dinero para fichar, mejores jugadores, más ingresos comerciales.

Porque 1º, el dinero que ganan por TV no lo generan, ahí esta mediapro intentando quitarse de encima el fútbol, GolT tirando a gente a la calle y perdiendo derechos de ligas extranjeras. 2º Porque en tema audiencias no hay esas diferencias respecto al VCF. 3º porque aunque se crean la polla, en el mundo solo venden los ingleses y algún italiano, ni el madrid ni el barça son fuertes en mercados emergentes más allá de centro américa.

Tampoco nadie ha mirado si esto legalmente es aceptable.. porque de un año a otro pasen de ganar 60 kilos por TV a 160 tampoco es normal cuando tu pasaste de 30 a 42 y cuando ganabas 30 todos los días te querían llevar al juez acusando a canal9 de pagarte lo que no se generaba.
osnacla
Moderador

Mensaje por osnacla »

A mí me parece bien, más dura será la caida, porque antes o después cobrarán 100 kilos menos que los de ahora y entonces a ver que cojones hacen.
CHEJOV
Moderador

Mensaje por CHEJOV »

osnacla escribió:A mí me parece bien, más dura será la caida, porque antes o después cobrarán 100 kilos menos que los de ahora y entonces a ver que cojones hacen.
Ya se las apañarán con el dinero de todos los Españoles.Este Pais es una risa.....me lo creo todo.
Lio

Re: Real Madrid

Mensaje por Lio »

¿Os acordáis de este? Sonó para aquí antes de irse al Barça. Menudo niñato imbécil :lol:
Kiko Femenía: "El Barça m'ha enfonsat anímicament"

Kiko Femenía ja ha signat amb el Madrid Castilla per les dues temporades vinents. L’exblaugrana va rescindir el contracte amb el Barça aquest dilluns i dos dies més tard ja ha passat les proves mèdiques i ha signat el contracte amb el filial dels blancs.

Tal com ha explicat a www.latdp.cat, amb aquest canvi Kiko Femenía vol tornar a ser el d’abans: “El meu objectiu és tornar a ser el Kiko que era abans, abans d’anar al Barça. Aquests dos últims anys el Barça m’ha enfonsat anímicament. Em van enfonsar la moral perquè venia de jugar-ho tot a l’Hércules i em va canviar tot”.

El Barça li va comunicar que no comptaria amb ell abans de la pretemporada, però tot i així el van cridar per anar amb el primer equip: “Abans de l’arribada de Tata Martino el meu representant ja em va dir que el Barça no em volia. M’ho van dir abans de fer la pretemporada i després em van avisar perquè anés a fer la pretemporada amb ells. Jo sabia que no em quedaria. Em va costar molt motivar-me, perquè tant era fer-ho bé com malament, però jo ho vaig intentar fer bé per ajudar l’equip”.

Tot i el canvi d’entrenador, Femenía no va tenir més possibilitats de quedar-se: “Jo sabia que no podia canviar-ho, perquè el Barça no em volia”.

Amb el nou tècnic blaugrana només va coincidir un dia: “Només li vaig donar la mà un moment però no he ni parlat amb ell. Pel que sembla és una persona amb les coses molt clares”.

Però el malestar de Kiko Femenía va començar molt abans de saber la decisió del club, quasi podríem dir que va començar fa dos anys: “Jo vaig arribar amb molta il·lusió i tant de bo no m’hagués fet tanta il·lusió venir al Barça, perquè el segon dia la decepció va ser molt gran. De portes a fora ho veia diferent que de portes endins”. “La queixa no és amb Eusebio, és amb el club. En tres anys que he estat allà, no m’ha trucat ni Zubi ni ningú, no m’han preguntat si estava bé. Pagant el que han pagat per mi. En teoria anava a ser un jugador important pel Barça. I cap dia s’han preocupat per mi”.

L’any passat el jugador ja havia de pujar al primer equip, però va entendre la decisió del Barça i es va rebaixar la fitxa: “L’any passat ho vaig entendre, perquè em van dir que necessitava un any d’adaptació i no em va importar. No em va importar ni rebaixar-me la fitxa ni res. Però llavors vaig començar jugant bastant al filial i després ja van comptar molt poc amb mi. L’any passat jo havia de jugar al primer equip, i no em van cridar ni per jugar un partit de Copa del rei, ni tampoc em van fer anar a entrenaments del primer equip”.

Un cop va començar a buscar noves opcions, el d’Alacant va rebre tres ofertes: “Tenia dues propostes més i una d’elles era de primera divisió, però m’he decidit per aquest club per la confiança que m’han demostrat”. “Jo no m’he sentit estimat pel Barça. Jo necessito estima per funcionar. El Madrid ho està fent molt bé. Tot el dia m’acompanyen i estan amb mi. Alberto Toril m’ha insistit molt, em va trucar ell personalment, cosa que el Barça no va fer. Em dóna més llibertat i més confiança”.

A més Kiko Femenía és madridista des que era petit i reconeix que la il·lusió que sent ara és diferent: “Jo sempre he sigut del Madrid, sempre he respectat el Barça, però des de petit jo i la meva família hem sigut del Madrid. Ara la veritat és que ho veig diferent, el meu pare també, tota la vida veient partits del Madrid, veient el Bernabéu, doncs ara ho visc d’una altra manera”.
cyber

Mensaje por cyber »

Muchos pajaritos me parece que tiene este en la cabeza.
lFran

Real Madrid

Mensaje por lFran »

Si pensaba que iba a llegar al primer equipo es que es bastante retrasado. Menos mal que no vino.
S4M4

Mensaje por S4M4 »

El Barça le ha hundido y ahora se va al Madrid icon_facepalm
Patchouli

Mensaje por Patchouli »

Pero si ha jugado bastante en el Barça B, 62 partidos en dos temporadas. Si el Barcelona le ha hundido anímicamente, el Madrid le va a partir el corazón (si es que realmente es madridista). No sé qué pretende, porque si esperaba jugar en el primer equipo del Barça con el rendimiento que ha ofrecido no tiene la cabeza bien amueblada. Ya son ganas de quemarse en estos filiales en vez de intentar destacar en un equipo modesto de Primera o un Segunda con opciones de ascenso.
Saryon

Mensaje por Saryon »

Es imbécil. Tenía ofertas de primera y se va al Mandril donde le va a volver a pasar lo mismo.
aroesti

Mensaje por aroesti »

por internet acabo de leer que el R. Madrid ira a por Falcao en el mercado de invierno , esto ya me parece damasiado
rourevalencià

Volen desfer-se del Benzema això sí que pareix.
surix

Mensaje por surix »

Imagen

Ulleres de regal en l'última renovació. icon_relol
S4M4

Mensaje por S4M4 »

españoles, Casillas se ha lesionado lloron2.
Responder