Cervesa, Beer, Cerveja, Bière, Birra, Bier, Cerveza

Para hablar de cualquier tema
Responder
bong!

Re: Cervesa, beer, cerveja, Bière, Birra

Mensaje por bong! »

:lol: No cregues que jo ja porte anys desitjant anar-hi.
He estat informant-me i enviant mails i tal i va a ser complicat el tema de les visites... Les abadies son molt restrictives en quant a les visites i en la majoria sols es pot visitar les zones de producció de cervessa. A més la data del viatje es un poc temprana perque per a ells encara es quasi hivern i molts llocs encara no programen visites... Però bé, com ja he estat en la república txeca visitant alguna fàbrica (Regent. La recomane a tots!!!) crec que em comformaré amb la visita a Chimay (on també fan uns formatges amb molt bona pinta...). Després el plan es anar per cerveseríes que vejam de camí tastant tot el que puga sense quedar inconscient... :lol:

Si vos interessa ja postejaré experiències i fotos...
Sagan
Moderador

Mensaje por Sagan »

Yo las que he cogido, Kuzel y Grimbergen, es porque efectivamente estaban en el consum y he pasado por ahí :lol: se que no son delicatessen para sibaritas :lol:

En Cullera este verano nos hemos inflado a cervezas belgas porque descubrimos un bar regentado por un matrimonio belga que son cerveceros y tenían de todas y si no te la pedían al proveedor: Barbar, Chimays, Duvel (la que mas pedimos creo yo), la clásica Kwak con su vaso especial, Kasteel 10º, La Chouffe, y más que no recuerdo...
rourevalencià

Mensaje por rourevalencià »

Que grans! :D La Chouffe eixa és pareguda a la que acabe de posar i Duvel encara no he trobat el moment #-o però no cregues la Kozel és una cervesa molt decent, sopas con honda a totes les lager que estigueren al costat.

Boing!, i tant que interessa :?:
bong!

Mensaje por bong! »

Por cierto y por si interesa en el carrefour (por lo menos en madrid donde trabajo) hay 3x2 en Franzisakaner normal, dunkel o kristall. Así me salieron a 0,76 € la botella. :shock:

Para mi la mejor, la clásica y la dunkel se deja beber y de la filtrada, pasando.
natxo

Mensaje por natxo »

Sagan escribió:Yo las que he cogido, Kuzel y Grimbergen, es porque efectivamente estaban en el consum y he pasado por ahí :lol: se que no son delicatessen para sibaritas :lol:

En Cullera este verano nos hemos inflado a cervezas belgas porque descubrimos un bar regentado por un matrimonio belga que son cerveceros y tenían de todas y si no te la pedían al proveedor: Barbar, Chimays, Duvel (la que mas pedimos creo yo), la clásica Kwak con su vaso especial, Kasteel 10º, La Chouffe, y más que no recuerdo...
¿Donde? Que me parece que le haré unas cuantas visitas :lol:
Sagan
Moderador

Mensaje por Sagan »

Pues justo enfrente de la conocida, pero cara y con las 4 cervezas conocidas, cervecería Daytona en la calle Maestro Serrano, al lado de CullerCasa.
natxo

Mensaje por natxo »

Sagan escribió:Pues justo enfrente de la conocida, pero cara y con las 4 cervezas conocidas, cervecería Daytona en la calle Maestro Serrano, al lado de CullerCasa.
Ok, gracias :wink:
rourevalencià

Més cosetes, per a que vos entreniu votant (llistat sense trellat però bé) http://listas.lasprovincias.es/las-mejo ... o-101.html

He descobert una distribuidora a València ciutat, ix com a distribuidora de Bierwinkel també, que tenen cosetes majoritàriament belgues i això, he agafat un chimay blava per 2'20 i una francesa que ni recorde el nom però prou forta que m'ha recomanat el venedor. Bones són per si hi ha que celebrar hui :?:

No tenen massa material perquè és un despatxet però van canviant;
http://www.leonivalls.es

C/Poeta Mas y Ros, nº 34 izq. Valencia Telf.- 963282190, fax 963282191 E-mail
Sagan
Moderador

Mensaje por Sagan »

La Kuzel estaba bastante bien, nada especial tampoco, pero al final se me indigestó :(
bong!

Mensaje por bong! »

Vaya hombre...
Bueno, ayer se nos hubiera indigestado hasta la ambrosía... lloron2.
rourevalencià

Malauradament a València no he trobat bones cerveses txeques, açò i alguna del Corte Inglés tipus Staropramen regulera http://www.estutienda.com/estucerveza/t ... cion=CHECA

El que no sé perquè encara no hi he entrat és si als Gambrinus venen cervesa Gambrinus o no té res a vore i es una palla mental.
Stojakovic

Mensaje por Stojakovic »

Imagen

Imagen
bong!

Mensaje por bong! »

No he probado muchas checas, cuando estuve allí bebí MUCHA cerveza pero de las 4 marcas conocidas por todos. La que más me gustó fue la Budějovický Budvar.

Mención aparte la Regent que creo que no distribuye más allá de rep checa. Me encantó pero claro, bebida directamente de la tina sin pasteurizar, hasta la cruzcampo sube varios peldaños... =P~

Tengo que probar la Kuzel esa...
bong!

Mensaje por bong! »

Stojakovic escribió:Imagen

Imagen
Estrella, Mahou y Alhambra. Para mí el podio de las pilsen/lager de españa (de las grandes distribuidoras...)
rourevalencià

Imagen

Jo ahir me vaig fer un "doble" d'açò veient el partit ben tirada i tot el rotllo i és aigua fresqueta, ni rastre de cereals, llúpol o llevat. El color era molt més pàlid del que es por deduir en eixe got.

bong! tu sabràs el de Gambrinus, allà és un empori i la cervesa més venuda tinc entés.
bong!

Mensaje por bong! »

rourevalencià escribió:bong! tu sabràs el de Gambrinus, allà és un empori i la cervesa més venuda tinc entés.
La veritat es que no tinc records en particular de la gambrinus... i no té res a vore en el meu estat etílic :lol: Doncs això, que no recorde bé res en particular, no em va marcar. Però si, es veritat allà el 90% dels toldos del bars son de Gambrinus, venen una barbaritat. Pel que es veu els va tan bé que deixen un poc de banda el mercat exterior (com el VCF en Àsia icon_eheh ) perquè les franquícies Gambrinus (almenys en Espanya) son una petardà. Jo sols he anat una vegada a una en León i crec que sols tenien cervesa española :shock:
Tolova

Mensaje por Tolova »

Gambrinus en España creo que es de Cruzcampo
rourevalencià

Tolova escribió:Gambrinus en España creo que es de Cruzcampo
Imagen
bong!

Mensaje por bong! »

rourevalencià escribió: Imagen
Cerveza y tetas... icon_alabanza
bong!

Mensaje por bong! »

Bueno muchachada, el fin de semana ha llegado... me piro pa Bélgica!!! Si sobrevivo ya contaré que tal...
Responder