Va ser 1 plaer(no penseu mal ) conéixer-vos,de veritat,a vore si vaig al soparet i ens veiem pompte.
Ah,i vull dir-los a les foreres que a vore si s'animen a anar algun dia a la quedada dels partits ,que me digueren que mai aneu i vos asegure que no vos va a menjar ningú. .
Per cert,Mario Alberto,ara pots fer-nos xantaje en publicar la foto que ens feres ahir...
Si la vens o publiques te cobrarem drets d'autor,que la foto val milions.
Roger escribió:Per cert,Mario Alberto,ara pots fer-nos xantaje en publicar la foto que ens feres ahir...
Si la vens o publiques te cobrarem drets d'autor,que la foto val milions.
No diguis res, Roger, no dones idees i menys encara a Mario Alberto.
cerveceroche escribió:Ya ha tenido suerte Roger, porque de todos los de la foto que ha puesto Alfil, solo estaba Urkel.
Un poco mas y hace pleno, es decir, ni uno solo de la foto estaba en el bar.
Ja ves que vaig tindre sort,perquè vos vaig reconèixer per les fotos d'Oliva,que me vaig fijar en Abraxas(és que m'atraus :) ),i quan ja me'n anava cansat de buscar-vos vaig preguntar-ho...però mala vergonya!!!Fins i tot vos vaig preguntar si ereu els de Sentiment Che de vosté.
Haré un esfuerzo. No prometo nada, pero intentaré ir.
Mario Alberto, hoy hace un día con sol en Valencia, y el tiempo parece que va a seguir así un par de días más. Al no haber nubes, de noche hará bastante fresquito.
Por fin he conocido o al menos saludado a Mario Alberto y Abraxas :D Yo me imaginaba a Mario Alberto igual de cabroncete en persona que en el foro, pero la verdad es que cuando hablas con el se mide un poco mas
Ferran escribió:Por fin he conocido o al menos saludado a Mario Alberto y Abraxas :D Yo me imaginaba a Mario Alberto igual de cabroncete en persona que en el foro, pero la verdad es que cuando hablas con el se mide un poco mas
Encantado. Yo por mi parte he conocido por fin a Oana.