Cervesa, Beer, Cerveja, Bière, Birra, Bier, Cerveza

Para hablar de cualquier tema
rourevalencià

Re: Cervesa, beer, cerveja, Bière, Birra

Mensaje por rourevalencià »

natxo escribió:Me compré también una Guiness y sigo sin pillarle el tranquillo, no me acaba.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

De botella, la botella que tiene una pieza dentro.
extremoduro escribió:La Guinness de lata es una guarrería, el sabor no es ni parecido...solo me gusta la de barril.

Mi favorita (junto a Paulaner), aunque no sea muy original:
Doncs la Guinness de botella és pitjor encara com diu natxo, vaig comprar-ne de promoció al Supercor i és aigüeta, cal agarrar llauna i per suposat mai serà com una de barril ben tirada, eixa cervesa és especialeta per a això.

La Murphy's la tinc en cartera.
extremoduro escribió: Otras de mis favoritas!! icon_ojitos
No vaig dir res de la Leffe, em va agradar molt la brune/bruin de les altres no puc dir res.

També he probat la Judas, pse està bé, 8'5º se li nota el alcohol massa, no és el meu tipus però no li diria que no.

Tinc refrescant esta, a partir de hui la tenen a 1'35 en Supercor, la cervesa nacional de Txèquia, més que res dic açò pq és del estat i encara conserva el processos d'elaboració tradicional sense acurtar els temps Budějovický Budvar o Budweiser (de Budweis en alemany) la original i per la qual la Budweiser americana manté un contenciós de molts anys, però res a vore. Si voleu llegir un poc més http://www.filosofo-cervecero.com/2007/ ... erdad.html

Imagen

Salut!
natxo

Mensaje por natxo »

Bueno, cuando termine exámenes me pasaré a probar la Guiness de barril por alguna cervecería :lol:

La Judas la probé hace unos años ya, y la verdad es que no recuerdo a qué sabe, sólo recuerdo que me prometí no volverla a tomar nunca jamás :lol: :lol:
Gartenzwerg

Mensaje por Gartenzwerg »

natxo escribió:Bueno, cuando termine exámenes me pasaré a probar la Guiness de barril por alguna cervecería :lol:

La Judas la probé hace unos años ya, y la verdad es que no recuerdo a qué sabe, sólo recuerdo que me prometí no volverla a tomar nunca jamás :lol: :lol:
Por que es cerveza buena y tu no sabes apreciarla :P
xoto100%

Mensaje por xoto100% »

¿Cuál es la cerveza con más graduación que hayais probado?
Yo acostumbrado este veranito a los kintos antes de ayer me bebí por la tarde tres Gordons de medio litro y 10º y madremia que mareo me pillé :lol:
Gartenzwerg

xoto100% escribió:¿Cuál es la cerveza con más graduación que hayais probado?
Yo acostumbrado este veranito a los kintos antes de ayer me bebí por la tarde tres Gordons de medio litro y 10º y madremia que mareo me pillé :lol:
Yo probe una de casi 9º, ahora busco a ver como se llama... Na no la encuentro, de todas formas algunas de triple fermentacion deben estar pro encima seguro
Sagan
Moderador

Mensaje por Sagan »

Tennent's Super 9º, en el consum hace años :lol:
xoto100%

Mensaje por xoto100% »

Pero la Gordon es de 10 grados, una de nueve bah, yo quiero más :lol:
Gartenzwerg

xoto100% escribió:Pero la Gordon es de 10 grados, una de nueve bah, yo quiero más :lol:
Es que a esa graduacon aguantas pocas... con menos graduacion mas birra pa beber :?:
rourevalencià

No recorde més dels 8'5º de la Judas o els 7º de la Chimay red (la blava té 9º)

De totes maneres la graduació és una cosa molt variable en el nostre cos depenent de molts factors i amb una de 5º pots agarrar el "puntet".

Però bé són mariconades, està té 41º de res!

BrewDog Sink the Bismarck Imagen

I tenen una altra de 32º Imagen
rourevalencià

Estos dies he provat unes quantes,

Una trapista molt bona del super del CI, Westmalle

Imagen

Tostada practicament negra 7º abv

Rosita,

Imagen

Cerveza elaborada utilizando dos tipos diferentes de avena y 12 gramos de avellana de Tarragona. 6% ABV

I la Budějovický Budvar definitivament és la meua cervesa de l'estiu, fresca i suau es beu molt bé. Agradarà als que són de cerveses amb poca amargor.
Atomic

Mensaje por Atomic »

Bueno, ya he vuelto de Inglaterra y ahora tengo de cervezas para aburriros asi que...

Os voi a poner mi orden de preferencia (obviamente todas tiradas con tirados menos una):

1-Black Sheep: negra
2-Coors
3-Carling
4-John Smith
5-Trophy
6-Newcastle brown ale (La unica de vidrio)
7-Guiness
8-Fosters (muy suave)
Mesinha

Mensaje por Mesinha »

Bueno bueno, he encontrado este post casi de casualidad, y la verdad es que se echaba en falta esta tématica tan placentera para los buenos paladares. Me lo he leido de cabo a rabo y nadie ha citado la cerveza moritz, la primera cerveza 100% barcelonesa.

Estuvo fuera de mercado durante un tiempo, pero hace unos pocos años se ha vuelto a comercializar, y os la recomiendo encarecidamente (la suelen tener en el mercadona).

Creo que esta alrededor de los 5'5º, aunque la versión Epidor llega casi a los 9º. Ésta última aún la tengo pendiente de probar, al parecer tiene aromas de caramelo.

Imagen

Imagen
rourevalencià

Home xiquet la tindran en el mercadona... de Barcelona... perquè jo no l'he vista per ací. Fixa't que he pogut provar abans la Rosita, en un bar, que és de Tarragona. De fet ni en el supermercat del CI que tenen altres cerveses de l'estat tipus Ambar... bo ja l'aconseguirem.

Jo he provat unes quantes noves,

Tongerlo, Ambar negra, Grimbergen optimo bruno (10º), Kwak...

Les dos últimes són una mica massa, s'han de tomar com una copa de fet tenen un regust com a brandy o cognac.

La més equilibrada i interessant és la Tongerlo belga jo vaig tastar la dubbel bruin de 6º és practicament pareguda a una trappista i la tenen al famós magatzem de Massanassa o això em va dir el xic de la cafeteria.

Imagen
Mesinha

Mensaje por Mesinha »

rourevalencià escribió:Home xiquet la tindran en el mercadona... de Barcelona... perquè jo no l'he vista per ací. Fixa't que he pogut provar abans la Rosita, en un bar, que és de Tarragona. De fet ni en el supermercat del CI que tenen altres cerveses de l'estat tipus Ambar... bo ja l'aconseguirem.

Jo he provat unes quantes noves,

Tongerlo, Ambar negra, Grimbergen optimo bruno (10º), Kwak...

Les dos últimes són una mica massa, s'han de tomar com una copa de fet tenen un regust com a brandy o cognac.

La més equilibrada i interessant és la Tongerlo belga jo vaig tastar la dubbel bruin de 6º és practicament pareguda a una trappista i la tenen al famós magatzem de Massanassa o això em va dir el xic de la cafeteria.

Imagen
Pues fíjate que yo la Rosita no la encuentro por ningún lado... en cualquier caso, con la que de verdad me has despertado las ganas de una buena cata es con la Budějovický Budvar icon_wee
rourevalencià

Doncs bona cata, eixa la trobes sense dificultat a Bcn. I la recomane sense por, és fina finíssima sense escuma o només uns pocs segons... sembla desventada però que va... una delícia, es beu com si fora aigua. I l'amargor de la seua germana Pilsner Urquell no saps on se l'han deixat perquè sap a llúpol però amb estil.

En definitiva una cervesa Lager impressionant, del tipus que agrada per estes contrades i amb estes temperatures i en canvi només tenim massivament cerveses industrials tipus Mahou, Cruzcampo, Amstel que no saben a res i com no estiguen semi-congelades no es poden beure.

Salut
Eduardo La Ley
Moderador

Mensaje por Eduardo La Ley »

rourevalencià escribió: En definitiva una cervesa Lager impressionant, del tipus que agrada per estes contrades i amb estes temperatures i en canvi només tenim massivament cerveses industrials tipus Mahou, Cruzcampo, Amstel que no saben a res i com no estiguen semi-congelades no es poden beure.

Salut
Però això també té a vore amb l'envàs i la utilitat. No és el mateix beure una Mahou de pot que de vidre que de tiraor. Una San Miguel de tirador a mi m'encanta. Podria estar tota la vesprada bevent. En canvi si bec de pot pues al final acabaria fins la polla i unflat com un globus. A mi per a menjar sol comprar San Miguel a sovint i la veritat és que m'agrada. Ara bé, fer-te a palo seco este tipo de birres pues pot acabar cansant.

Cruzcampo a banda.
rourevalencià

Atomic escribió:Bueno, ya he vuelto de Inglaterra y ahora tengo de cervezas para aburriros asi que...

Os voi a poner mi orden de preferencia (obviamente todas tiradas con tirados menos una):

1-Black Sheep: negra
2-Coors
3-Carling
4-John Smith
5-Trophy
6-Newcastle brown ale (La unica de vidrio)
7-Guiness
8-Fosters (muy suave)
Iee xiquet que ens contes?? T'ha agradat l'experiència? Com t'ho has fet per a beure de tot això? hehehe
rourevalencià

Eduardo La Ley escribió: Però això també té a vore amb l'envàs i la utilitat. No és el mateix beure una Mahou de pot que de vidre que de tiraor. Una San Miguel de tirador a mi m'encanta. Podria estar tota la vesprada bevent. En canvi si bec de pot pues al final acabaria fins la polla i unflat com un globus. A mi per a menjar sol comprar San Miguel a sovint i la veritat és que m'agrada. Ara bé, fer-te a palo seco este tipo de birres pues pot acabar cansant.

Cruzcampo a banda.
Hi ha cerveses per a tots el gustos i tots els moments.

La millor cervesa és la que a tu t'agrada. I es normal si tens una ideal per a menjar, una per a pendre com una copa, una quan tens molta set, una d'hivern una d'estiu...

Però en general les cerveses "nacionals" que tenen de tirador als bars deixen molt que desitjar. És el que passa la cultura cervesera és baixa per ací, i la tradició, tothom sap més o menys quatre cosetes de vins encara que no siga enòleg, que si vi blanc per al pescat, roig carns roges o caça, els caves... però de cervesa només s'oferix una lager amarga o una coronita. I se fan cosetes industrials acceptablement bones (ambar, alhambra, alguna catalana, alguna valenciana que no he pogut probar encara) que no tenen perquè ser molt més cares només cal demanda. I després els estils, com dic sembla tot el mateix mahou, damm etc...

I els gustos, per exemple la Voll-Damm a mi no m'agrada i és una miqueta diferent al que comentava adés.
Mesinha

Mensaje por Mesinha »

rourevalencià escribió: Hi ha cerveses per a tots el gustos i tots els moments.

La millor cervesa és la que a tu t'agrada. I es normal si tens una ideal per a menjar, una per a pendre com una copa, una quan tens molta set, una d'hivern una d'estiu...

Però en general les cerveses "nacionals" que tenen de tirador als bars deixen molt que desitjar. És el que passa la cultura cervesera és baixa per ací, i la tradició, tothom sap més o menys quatre cosetes de vins encara que no siga enòleg, que si vi blanc per al pescat, roig carns roges o caça, els caves... però de cervesa només s'oferix una lager amarga o una coronita. I se fan cosetes industrials acceptablement bones (ambar, alhambra, alguna catalana, alguna valenciana que no he pogut probar encara) que no tenen perquè ser molt més cares només cal demanda. I després els estils, com dic sembla tot el mateix mahou, damm etc...

I els gustos, per exemple la Voll-Damm a mi no m'agrada i és una miqueta diferent al que comentava adés.
No se puede tener más razón en menos palabras. La cultura de la cañita y la tapa está muy arraigada aquí, pero la caña (o el quinto, o la mediana, lo de menos es como se compute) la gente de a pie no la mira con lupa, se suele conformar con la que el sirvan en el bar en cuestión. Yo me reafirmé en esa teoría viendo que sibaritas en torno a la cerveza hay pocos porque, además, en algún que otro bar si especificaba una marca concreta de cerveza al pedir me miraban con sorpresa o, incluso, no la conocían (y me refiero a una Foster o una Alhambra, que son realmente conocidas, sobre todo ésta última que siendo de Andalucía se está encontrando cada vez más en cualquier parte de España).
Eduardo La Ley
Moderador

Mensaje por Eduardo La Ley »

Exacte. Per ixa mateixa raó és el que comentava jo abans, que és "complicat" ixir de birres si no van acompanyades de "picaeta"... almenys als locals de tota la vida. Per tant, anar de birres a seques t'obliga a pendre altre tipus de birres diferents a les lagers nacionals. Ningú se'n va de birres sense "picaeta" i es fa 3 o 4 pintes de Mahou, però tampoc a l'extranger tampoc es s'acompanya la pinta d'una tapa. A mi m'agrada la cultura que hi ha ací al respecte... la terrasseta, la tapeta, el solet, la birreta fresca... però clar, t'has d'amoldar a ixa cultura i si t'apetix fer-te una birra diferent, hauràs de buscar un lloc concret... i possiblement només trobes Paulaner o Franciskaner . Cada bar té un únic tipo de birra de tirador perquè lo important és la picaeta... a l'extranger en canvi és al revés.
Responder