natxo escribió:Me compré también una Guiness y sigo sin pillarle el tranquillo, no me acaba.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
De botella, la botella que tiene una pieza dentro.
Doncs la Guinness de botella és pitjor encara com diu natxo, vaig comprar-ne de promoció al Supercor i és aigüeta, cal agarrar llauna i per suposat mai serà com una de barril ben tirada, eixa cervesa és especialeta per a això.extremoduro escribió:La Guinness de lata es una guarrería, el sabor no es ni parecido...solo me gusta la de barril.
Mi favorita (junto a Paulaner), aunque no sea muy original:
La Murphy's la tinc en cartera.
No vaig dir res de la Leffe, em va agradar molt la brune/bruin de les altres no puc dir res.extremoduro escribió: Otras de mis favoritas!! icon_ojitos
També he probat la Judas, pse està bé, 8'5º se li nota el alcohol massa, no és el meu tipus però no li diria que no.
Tinc refrescant esta, a partir de hui la tenen a 1'35 en Supercor, la cervesa nacional de Txèquia, més que res dic açò pq és del estat i encara conserva el processos d'elaboració tradicional sense acurtar els temps Budějovický Budvar o Budweiser (de Budweis en alemany) la original i per la qual la Budweiser americana manté un contenciós de molts anys, però res a vore. Si voleu llegir un poc més http://www.filosofo-cervecero.com/2007/ ... erdad.html

Salut!