Fútbol Femenino

Comentarios de los demás equipos, ligas y competiciones

¿Qué opinais respecto al fútbol femenino?

Es un deporte para ambos sexos
38
41%
Me parece bien, pero aún está muy lejos del masculino
44
47%
Ns/Nc
2
2%
Solo es cosa de hombres!
9
10%
 
Votos totales: 93

Avatar de Usuario
MiKi#46
Mensajes: 3937
Registrado: 14 Jul 2005 20:06
Ubicación: Fuck off!!

Mensaje por MiKi#46 »

Maite Farnerud escribió:
Jejej.... pero que a la pachanga esa se apunta quien quiera o qué? Si hay que pagar no contéis conmigo. Vale que no me paguen, pero pagar por jugar a fútbol pues no, jejej.
Creo que SentimentChe te hace contrato, sí. :idea:

Ché, habrá que pagar, sí, pero unos 2 o 3 € por el campo de césped... Si fuera gratis a lo mejor no estaba yo ahora posteando. :?:

► Mostrar Spoiler
Avatar de Usuario
Maite Farnerud
Mensajes: 767
Registrado: 17 Jun 2005 19:29
Ubicación: Own room

Mensaje por Maite Farnerud »

MiKi#46 escribió: Creo que SentimentChe te hace contrato, sí. :idea:

Ché, habrá que pagar, sí, pero unos 2 o 3 € por el campo de césped... Si fuera gratis a lo mejor no estaba yo ahora posteando. :?:

► Mostrar Spoiler
Jajaja, ey que una vez en un remoto tiempo, se iba a hacer una quedada para jugar 1 partido en algún Campus y yo me apunté, lo que pasa es que nunca se hizo aquel partido! Así que no me puedes tachar de cobarde ni de ir fardando, que yo estaba dispuesta a mostrar mis dotes futbolísticas xD. :)
Avatar de Usuario
laia
Mensajes: 509
Registrado: 17 Jun 2005 22:46

Mensaje por laia »

MiKi#46 escribió:Mucho fardais vosotras pero sigo sin veros apuntadas... (esto también va para Albioleta y Espesanz)
jo, si anara Maite o alguna altra xica igual m'ho pensaria, igual eh...
Achilipu
Mensajes: 1177
Registrado: 17 Jun 2005 14:30

Mensaje por Achilipu »

laia escribió:jo, si anara Maite o alguna altra xica igual m'ho pensaria, igual eh...
laia, laia :!: :!: :!:
Avatar de Usuario
MiKi#46
Mensajes: 3937
Registrado: 14 Jul 2005 20:06
Ubicación: Fuck off!!

Mensaje por MiKi#46 »

laia escribió: jo, si anara Maite o alguna altra xica igual m'ho pensaria, igual eh...
"Igual... m'ho pensaria". :lol:

Pero ei, ja has quedat bé. :)
Avatar de Usuario
laia
Mensajes: 509
Registrado: 17 Jun 2005 22:46

Mensaje por laia »

:lol: :lol: ja sé que no és molt, però és el més que puc dir. :lol: :)
Avatar de Usuario
Maite Farnerud
Mensajes: 767
Registrado: 17 Jun 2005 19:29
Ubicación: Own room

Mensaje por Maite Farnerud »

laia escribió::lol: :lol: ja sé que no és molt, però és el més que puc dir. :lol: :)
Jajaj, val jo si tu vas, tb m'ho plantejaria. Quantes + millor ;) 8)

No li tinc cap por als groguets :P icon_silb
Achilipu
Mensajes: 1177
Registrado: 17 Jun 2005 14:30

Mensaje por Achilipu »

Mañana a las 14:30 en Eurosport (directo)

Campeonato del Mundo Femenino Sub-20
Semifinales

Brasil-Corea del Norte 8)
Avatar de Usuario
Albioleta
Mensajes: 790
Registrado: 17 Jul 2006 23:21
Ubicación: Palma de Mallorca

Mensaje por Albioleta »

Jajaja, vinga anem a jugar!! Jo encantada de la vida...
Ara acabe de tornar d'un partit... estic morta però hem guanyat 15-2 :D
Avatar de Usuario
MiKi#46
Mensajes: 3937
Registrado: 14 Jul 2005 20:06
Ubicación: Fuck off!!

Mensaje por MiKi#46 »

Albioleta escribió:Jajaja, vinga anem a jugar!! Jo encantada de la vida...
Ara acabe de tornar d'un partit... estic morta però hem guanyat 15-2 :D
Yo también vengo de jugar un partido. :?:
Avatar de Usuario
MiKi#46
Mensajes: 3937
Registrado: 14 Jul 2005 20:06
Ubicación: Fuck off!!

Mensaje por MiKi#46 »

laia escribió: jo, si anara Maite o alguna altra xica igual m'ho pensaria, igual eh...
Maite Farnerud escribió:
Jajaj, val jo si tu vas, tb m'ho plantejaria. Quantes + millor ;) 8)

No li tinc cap por als groguets :P icon_silb
Albioleta escribió:Jajaja, vinga anem a jugar!! Jo encantada de la vida...
Ara acabe de tornar d'un partit... estic morta però hem guanyat 15-2 :D
Vale, ahora como mínimo os lo vais a tener que pensar. :?:
Achilipu
Mensajes: 1177
Registrado: 17 Jun 2005 14:30

Mensaje por Achilipu »

Las Coreanas son unas leñeras :?:

brasil!Brasil \:D/ \:D/

Imagen
Avatar de Usuario
LN-Silva
Mensajes: 136
Registrado: 22 Abr 2006 21:23

Mensaje por LN-Silva »

Tinc molt de respecte i admiració per les xiques que juguen a futbol. Em sap molt greu que el futbol sempre s' ha vist com un esport d' homes. Afortunadament en el tema d' anar al estadi, que a una xica li agrade el futbol, el seguisca i siga tant aficionada o més que els homes, s' ha avançat moltissim i ja està normalitzat. Doncs em pareix perfecte que hi haja xiques que també el practiquen si és el que els agrada i el que volen. Em pareixen molt valentes i realment les admire.
El futbol femení és menys actractiu i no té ninguna repercussió per al gran públic, però eixes xiques que posen el seu esforç i entusiasme per a lluitar per a traure els seus equips endavant tenen tota la meua admiració.
Jo tinc una amiga i dos conegudes que juguen al Villarreal B femení i la veritat és que sorpren encara a molta gent.
Se les ha de respectar com es respecta als homes que practiquen futbol. Per a mi són unes valentes i que s' ho "curren" molt més que els homes. No cobren ninguna milionada i inclús a clubs de primer nivell s' han de pagar els desplaçaments i la majoria del material.

Jo ho veig perfecte. Per cert, de què jugues Albioleta?

Salutacions.
Avatar de Usuario
MiKi#46
Mensajes: 3937
Registrado: 14 Jul 2005 20:06
Ubicación: Fuck off!!

Mensaje por MiKi#46 »

LN-Silva escribió:Tinc molt de respecte i admiració per les xiques que juguen a futbol. Em sap molt greu que el futbol sempre s' ha vist com un esport d' homes. Afortunadament en el tema d' anar al estadi, que a una xica li agrade el futbol, el seguisca i siga tant aficionada o més que els homes, s' ha avançat moltissim i ja està normalitzat. Doncs em pareix perfecte que hi haja xiques que també el practiquen si és el que els agrada i el que volen. Em pareixen molt valentes i realment les admire.
El futbol femení és menys actractiu i no té ninguna repercussió per al gran públic, però eixes xiques que posen el seu esforç i entusiasme per a lluitar per a traure els seus equips endavant tenen tota la meua admiració.
Jo tinc una amiga i dos conegudes que juguen al Villarreal B femení i la veritat és que sorpren encara a molta gent.
Se les ha de respectar com es respecta als homes que practiquen futbol. Per a mi són unes valentes i que s' ho "curren" molt més que els homes. No cobren ninguna milionada i inclús a clubs de primer nivell s' han de pagar els desplaçaments i la majoria del material.

Jo ho veig perfecte. Per cert, de què jugues Albioleta?

Salutacions.
Juga de central, ja ho va dir en un altre fil. :?:
Avatar de Usuario
laia
Mensajes: 509
Registrado: 17 Jun 2005 22:46

Mensaje por laia »

MiKi#46 escribió: Juga de central, ja ho va dir en un altre fil. :?:
és una Albioleta en potència :lol: :wink:
Avatar de Usuario
Eugeni
Mensajes: 6297
Registrado: 19 Ene 2006 14:02
Ubicación: Sollana City

Mensaje por Eugeni »

MiKi#46 escribió:
Vale, ahora como mínimo os lo vais a tener que pensar. :?:
Comentario machista del día: Ah! Que las chicas son capaces de pensar en algo que no sea Brad Pitt y Loka??? :P
Avatar de Usuario
MiKi#46
Mensajes: 3937
Registrado: 14 Jul 2005 20:06
Ubicación: Fuck off!!

Mensaje por MiKi#46 »

Eugeni escribió:
Comentario machista del día: Ah! Que las chicas son capaces de pensar en algo que no sea Brad Pitt y Loka??? :P
Buuuuuu!
Avatar de Usuario
LN-Silva
Mensajes: 136
Registrado: 22 Abr 2006 21:23

Mensaje por LN-Silva »

laia escribió: és una Albioleta en potència :lol: :wink:
Clar, tens raó. No ho habia pensat :oops:

Alguna vegada ho he pensat... pareix que tot el món que a somniat alguna vegada ser jugador de futbol voldria ser davanter, per això de fer gols i tal. Però a mi no és la posició en la que m' agradaria jugar. A mi m' agradaria (en l' hipotètic cas de que fora futbolista) jugar en la posició d' extrem dret o lateral amb molt de recorregut. M' agrada correr la banda i fer el que fan els extrems. Em sembla molt més atractiu que qualsevol altra posició.

Seguint comentant sobre el del pati de l' escola. Jo no soc cap figura però quan a educació física jugàvem a futbol jo era de les poques que tenia idea i no li tenia por al baló. És totalment cert això de que les xiques corren totes darrere del baló i totes a la patada de qui el porta... i hi ha que ni això, davant la porteria de xarreta amb la portera i si ve el baló ens apartem. Què bo era!
Això sí, al pati del cole mai jugava amb els xics quan ells jugaven amb la típica pilota feta amb paper de plata. Si ho he tingut que buscar mai he jugat, però a educació física jo sí que era de les que m' ho prenia seriosament. Amb el meu germà també sempre que he pogut hem jugat a llevar-nos la pilota i a fer "mariconades", alguna vegada encara ho fem quan estem amb els cosins xicotets i això. M' heu donat ganes de jugar!
Avatar de Usuario
MiKi#46
Mensajes: 3937
Registrado: 14 Jul 2005 20:06
Ubicación: Fuck off!!

Mensaje por MiKi#46 »

LN-Silva escribió:
Clar, tens raó. No ho habia pensat :oops:

Alguna vegada ho he pensat... pareix que tot el món que a somniat alguna vegada ser jugador de futbol voldria ser davanter, per això de fer gols i tal. Però a mi no és la posició en la que m' agradaria jugar. A mi m' agradaria (en l' hipotètic cas de que fora futbolista) jugar en la posició d' extrem dret o lateral amb molt de recorregut. M' agrada correr la banda i fer el que fan els extrems. Em sembla molt més atractiu que qualsevol altra posició.

Seguint comentant sobre el del pati de l' escola. Jo no soc cap figura però quan a educació física jugàvem a futbol jo era de les poques que tenia idea i no li tenia por al baló. És totalment cert això de que les xiques corren totes darrere del baló i totes a la patada de qui el porta... i hi ha que ni això, davant la porteria de xarreta amb la portera i si ve el baló ens apartem. Què bo era!
Això sí, al pati del cole mai jugava amb els xics quan ells jugaven amb la típica pilota feta amb paper de plata. Si ho he tingut que buscar mai he jugat, però a educació física jo sí que era de les que m' ho prenia seriosament. Amb el meu germà també sempre que he pogut hem jugat a llevar-nos la pilota i a fer "mariconades", alguna vegada encara ho fem quan estem amb els cosins xicotets i això. M' heu donat ganes de jugar!
http://www.sentimentche.com/foro/viewtopic.php?t=12383 :?:
Avatar de Usuario
laia
Mensajes: 509
Registrado: 17 Jun 2005 22:46

Mensaje por laia »

LN-Silva escribió:Això sí, al pati del cole mai jugava amb els xics quan ells jugaven amb la típica pilota feta amb paper de plata. Si ho he tingut que buscar mai he jugat, però a educació física jo sí que era de les que m' ho prenia seriosament. Amb el meu germà també sempre que he pogut hem jugat a llevar-nos la pilota i a fer "mariconades", alguna vegada encara ho fem quan estem amb els cosins xicotets i això. M' heu donat ganes de jugar!
caram, Maite amb pilotes de paper, tu amb paper de plata... al meu col·legi jugàvem amb balons de veritat!!! Sempre hi havia algú que portava un baló de casa, només en casos desesperats jugàvem amb paper de plata.
Responder